, sådan gain muskel, muskel bygning træning, kvindelige bodybuilding.bodybuilding øvelser, hvor mange sæt skal du gøre? Hvor længe skal du hvile mellem sæt? Hvor mange reps? Hvor mange øvelser? Hvor længe skal hver træning sidste? Hvor meget vægt skal du begynde med? Hvordan ved du når at øge vægten og hvor meget? Hvad er den bedste tid på dagen til at træne? Hvor mange dage om ugen skal du træne? Er det bedst at bruge maskiner eller frie vægte? Hvad er bedre, vægtstænger eller håndvægte? Hvad er den hurtigste måde at øge din bænkpres? Er Bowflex eller Total Gym nok, eller skal du bruge frie vægte? Hvad er de bedste øvelser til at gøre derhjemme, hvis du ikke ønsker at deltage i en gym? Hvis du kunne har kun ét stykke hjem udstyr, hvad skal det være? Skal du bruge full body workouts eller opdele rutiner? Hvad er den bedste split rutine for at få muskel masse? Hvad er de bedste øvelser til at bygge masse? Hvor ofte skal du ændre din træning? Hvordan kan du vide, hvis du overtræning? Skal uddanne kvinder anderledes end mænd? Har du brug for tvungen reps at sætte på muskel masse? Skal du træne til at mislykkes? Hvordan du få muskelmasse uden at få fedt? Hvordan du øger din styrke hurtigere? Hvilke teknikker bruger pro bodybuildere til at få så stor? Hvis du kun har 30 minutter til at arbejde ud af, hvad slags plan